Returnarea Produselor
Returnarea Produselor
Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul la adresa de email contact@mobil-service.ro sau telefonic ca renunta
la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14
zile lucratoare de la primirea produsului. Mentionam ca, in conformitate cu
Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, consumatorul va
suporta costurile aferente returnarii. Plata transportului este
suportata de catre consumator si trebuie efectuata direct la curier. Ca
serviciu de transport consumatorul poate alege orice firma de curierat, mai
putin Posta Romana.
ATENTIE! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea
comenzii se va achita in termen de maxim 14 zile calendaristice de la
notificarea in scris ca renunta la cumpararea produsului, doar daca produsele
au fost returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre consumator.
Notificarea se face telefonic la numrele de telefon: 0735189593 sau 0264590896
Rambursarea banilor pentru produsele stornate se realizeaza prin virament bancar sau numerar de la sediu societatii.
Suma transportului de la Vanzator la Cumparator se ramburseaza doar daca se storneaza intreaga factura.
Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. Daca clientul nu este de acord cu aceasta taxa i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta urgenta nr. 34/2014.
Cheltuielile
de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul produselor
defecte din fabricatie sau deteriorate la transport.
In cazul ridicarii unui colet deteriorat la transport, implicit a produselor
continute in acesta, clientul trebuie:
– sa incheie proces verbal cu agentul curier
– sa ne contacteze telefonic
In cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit a produselor continute in
acesta, fara a incheia proces verbal cu agentul curier, se pierde garantia
produselor.
In cazul refuzarii unui colet deteriorat, clientul trebuie sa contacteze
telefonic la 0264-590896 sau 0735189593.